Quale Simu?

Hangzhou Meari Technology Co., Ltd. hè u primu produttore mundiale di prudutti di casa intelligente. Meari si concentra nantu à e tecnulugie avanzate cum'è tecnulugia video, AI, IoT, piattaforme in nuvola. Cum'è una sucietà chì integra R&D, marketing è catena di fornimentu, Meari furnisce soluzioni video intelligenti per a casa.

Chì Facemu?

Meari Technology s'impegna à sviluppà è fabricà prudutti video intelligenti in casa è sforzandu di furnisce à i clienti globali prudutti di casa intelligente di alta qualità, soluzioni one-stop di sicurezza in casa, è eccellenti servizii persunalizati.

Ci cuncentremu nantu à u sviluppu di u pruduttu è a tecnulugia innovativa è lanciamu una gamma completa di prudutti video intelligenti per a casa, cumprese fotocamere interne, fotocamere esterne, fotocamere pan-inclinabili, fotocamere a batteria, campanelli intelligenti, fotocamere floodlight, monitor baby è modulu video IoT.

meari-4

A nostra Storia

À l'epica eramu sempre una piccula squadra di una decina di persone, è sviluppavamu u nostru primu pruduttu in u nostru uffiziu di Hangzhou.

Attualmente, avemu centinaie di impiegati, è filiali stabilite in Europa. I nostri prudutti è servizii coprenu più di 150 paesi è regioni, è sò entrati in a maiò parte di i supermercati cunnisciuti in Europa è in America, cum'è Walmart, Best Buy, Home Depot, Kingfisher è MediaMarkt. A spedizione annuale ghjunghje à decine di milioni, servendu decine di milioni di clienti in u mondu.

Squadra

A squadra fundatrice di Meari Technology hè cumposta da esperti anziani in R&D, esperti commerciali, è esperti di a catena di fornitura cun ricca esperienza pratica in i campi di casa intelligente, IoT è tecnulugia video per quasi dui decennii. I membri principali venenu da e cumpagnie di sicurezza di u mondu, IoT è AI.

Dopu anni di sviluppu, Meari hà custruitu una putente squadra di R&D. Oghje ghjornu, più di u 40% di l'impiegati di a sucietà venenu da u dipartimentu R&D, cumpresu l'interfaccia grafica, cuncepimentu industriale, cuncepimentu strutturale, cuncepimentu hardware, software integratu, App, piattaforma nuvola è servitore, ecc. 

meari-1

 

Storia

 

  • 2017

Meari hè stata stabilita in Hangzhou.

Esse certificatu à ISO 9001 è ISO 14000.

I prudutti sò entrati in i mercati europei è nordamericani.

 

  • 2018

Esse certificatu à BSCI.

I prudutti sò entrati in piattaforme di vendita cum'è Walmart è Kinfisher.

Cuminciò à entre in i mercati australiani, giappunesi è coreani.

 

  • 2019

Esse certificatu à RBA.

Passatu a certificazione naziunale di alta tecnulugia.

Nominatu à e Forbes Top 100 AIoT Companies.

Apertu mercati in Sud America, Sud-est asiaticu è India.

Publicatu una gamma completa di prudutti di video intelligenti per a casa, di i quali i prudutti alimentati da batterie sò venduti bè in Amazon.

 

  • 2020

Stabbilita una filiale in Europa.

E spedizioni annuali sò entrate in prima linea di l'industria.

Cuntinuava à liberà prudutti di seconda generazione alimentati da batterie è Baby Monitors.

Vince u Premiu Evergreen da a Revista Finanziaria.

 

  • 2021

I prudutti di a serie Ottica anu vintu u Premiu Red Dot è u Premiu IF Design.

 

U nostru Serviziu

Meari aderisce à u principiu di serviziu di "orientatu à a dumanda di i clienti, R&D cum'è core", è si sforza di furnisce à tutti i clienti servizii di soluzione di sicurezza video di alta qualità, cunvenienti, one-stop.

 

Tecnulugie Core

Cum'è una sucietà basata in tecnulugia, Meari pussede una serie di tecnulugie principali in u campu di u monitoru video intelligente, cumprese:

 

  • Cuncepimentu di Aspettu Rumanzu
  • Eccellente Processu Strutturale  
  • Algoritmu di Rocessing di l'Image ISP
  • Cumpagnia di Rete Intelligente

 

I nostri prudutti

Meari hà una linea di prudutti video cumpleta, cumprese telecamere fisse interne (Mini serie), telecamere PTZ interiore (serie Speed), fotocamere à fili esterni (serie Bullet), fotocamere PTZ esterne, monitor Baby, fotocamere batteria (Serie Snap), fotocamere intelligenti à campanella (Serie Bell), fotocamere floodlight (serie Flight), è moduli video chì scontranu altri prudutti di casa intelligente cum'è garage, alimentatori per animali domestici, serrature di porte intelligenti, ecc.

 

À u listessu tempu, Meari sustene una gamma completa di soluzioni d'accessu à i prudutti IoT, permettendu à i clienti di aduprà una APP unificata per gestisce una varietà di prudutti di casa intelligente.

 

 

product-1

product-2

A nostra Missione

Fornite prudutti di casa intelligente chì sorprendenu i clienti.

 

A nostra Visione

Diventà una sucietà tecnologica cun competitività di u mercatu globale.

 

meari-5


Tempu di posta: Maghju-17-2021