U sgiò Chen Wenjun, u Diputatu Distrettu Capu di Binjiang è u Cumitatu Amministrativu di l'Area Gaoxin hà visitatu a Cumpagnia Meari per cunnosce a so infurmazione di basa è u sviluppu in u 4.th, dic.2020. U CEO di Meari Yuan Haizhong, u General Manager Ying Hongli, u Vice-General Manager Wang Fan, Jin Wei, Qin Chao è Gong jie anu ricevutu u Signore Chen.

U sgiò Chen hà visitatu u Meari's Product Display Hall per sapè di più nantu à i prudutti di Meari, i partenarii è a capacità competitiva, ecc. Hà dimustratu l'apprezzazione di a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di Meari.À u listessu tempu, u CEO di Meari faci una introduzione dettagliata.

U sgiò Chen Wenjun hà dettu: "Meari puderia catturà stu preziosu tempu per rinfurzà a tecnulugia di i prudutti intelligenti per a casa, accelerà l'estensione di l'industria è prumove a capacità cumpetitiva cumpleta di Meari".

U signore Yuan Haizhong hà apprezzatu i suggerimenti di u signore Chen è hà spartutu chì Meari persisterà in a creazione di studiu di tecnulugia, l'integrazione di risorse cunnesse è u sviluppu cù a catena di i prudutti domestici.

U Signore Chen Wenjun, hà fattu una foto cù a squadra di Meari.


Tempu di pubblicazione: 22-dic-2020